Aug 15, 2010

saya mahu header baru please!

apa itu header?
tuu~ kat atas tuu.. yang ada tulis "ini belog tiqa" *malas nak printscreen.. hihihi~

header yang saya gunakan ini ialah header original dari template yang saya cilok kat blog ipietoon.
saya mahu header baru! buat la sendiri! memekak lak kat sini..
saya pernah try buat sendiri! tapi ta jadi! tade bakat lah tuh~ =.=''
saya tade photoshop.. itu lah masalah nye..
dapat buat dengan photoscape jee~
tak dapat nak kembangkan bakat dan ke kreatifan diri! eh eh~ ade bakat ke? kreatif ke saya?? +.+

ini lah hasil hasil yang tidak memuaskan!



huhu~~ jeles giler bile pergi blog blog blogger yang teror! 
santek giler header mereka!
memang berbakat lah!!

curi jap header mereka, tayang kat sini.. hihihi~

ini header blog akak huda! cool!
ini pulak kak liyana punye...comel sgt! suke!
ini kak lassie punye! sangat bergaya! suke!!
baru je jumpa blog ni hari ni.. die sangat pandai buat template! dan headernye sangat tak mengecewakan! kreatif!
ini blog moy si comel..hahhah! header die sgt simple dan cool! i likeee~~


rajin rajin, jalan jalan lah kat blog mereka! picit je kat caption kat bawah setiap gambar header mereka yang dah saya cilok tuh! hehehe~


p/s : akak akak dan moy...jangan marah eaa ;P

.

No comments:

tweet with me

 

This cute little bloggie is Designed by Cik Tiqa Template by Ipietoon Sponsored by Emocutez