Aug 12, 2010

hari pertama puasa


hari pertama puasa tade yang istimewa pun yang terjadi.. 
tadi kami sekeluarga, saya, mama dan abah bersahur dengan nasi putih, ayam goreng dan sayur brokoli + carrot goreng.. 
menu yang berkhasiat.. tak melebih lebih.. khasiat pon cukup bagi orang yang berpuasa.. :)
bersyukur sebab dapat bersahur.. :)

alhamdulillah, even saya tak berapa sihat hari ni, saya tak rasa lapar sangat.. 
puasa berjalan dengan lancar..
cuma perut seakan bergendang bila terhidu aroma bihun sup special yang mama belikan khas untuk saya untuk berbuka tadi.. hehehh~
kami bertiga berbuka puasa bersama sama.. saya dengan bihun sup special tade lah special sangat! :P , mama dengan abah pula berbuka dengan nasi kerabu kelantan kegemaran mereka.. :)
malam tu kami berterawih bersama di surau berdekatan dengan rumah saya :)
ramadhan tak lengkap tanpa terawih kn..

rasa ta lengkap berpuasa kali ni tanpa dua orang adik saya syikin dan itom ;'(

No comments:

tweet with me

 

This cute little bloggie is Designed by Cik Tiqa Template by Ipietoon Sponsored by Emocutez