Aug 15, 2010

Contest Saya Mahu Template COmel ! ! !

hehehe~ teretibe tersegan sorang2..
ini kali pertama saya gedik gedik nak masuk contest..
hahahhah~~ jangan la ketawa...
saja je cube nasib!

ini contestnye!
TADAA~~ !!


http://kozumi.sepaku.net/wp-content/uploads/2010/08/contest-blog-budak-nakal.png

Blog Budak Nakal Akan mengadakan contest " Contest Saya Mahu Template COmel ! ! ! " di mana pada para pemenang akan mendapat hadiah istimewa khas dari pemilik blog Budak Nakal iaitu kozumi_ro.Cara menyertai contest ini amat mudah kerana para peserta hanya perlu copy dan paste Entry yang telah di sediakan.Untuk Maklumat lanjut tentang contest ini anda boleh mendapat keterangan di sini:-

http://kozumiro.blogspot.com/2010/08/contest-saya-mahu-template-comel.html


Read more: " Contest Saya Mahu Template COmel ! ! ! "
Under Creative Commons License: Attribution



blog budak nakal ni seronok sgt! comel pulak! jalan jalan la kat sana! :)
mmm~ jeles! hehehhe~~

No comments:

tweet with me

 

This cute little bloggie is Designed by Cik Tiqa Template by Ipietoon Sponsored by Emocutez