Aug 8, 2010

belog baru

TADAAAA~~!!
hahahha~ blog baru lagi! eyup! tah knp rasa ter rajin pula untuk mengGoogle laman web blog template.
jumpa banyak sangat laman web yang menyajikan blog template yang comel comel! Free pulak tuh!
alih alih terpikat dengan blog template yang ini! comel tak???

okay, kawan kawan yang rapat dengan saya mesti tau yang saya tak berapa minat warne pink dan biru.
okay okay! saya mengaku saya dah buang tebiat.. hahahah~~
comel pulak warna pink nih! hehehheh~ ;P

kalau dah nama perempuan tu, tak kemana kan?

lepas tu terpikat pulak dengan monyet monyet yang adorable nih!
apa lagi, habis sidebar saya penuh dengan monyet nih! hehehe~ jangan marah..



hahaha~ comel sangat kan?????
okay, pada mereka yang teringin menukar blog template yang baru, bole tekan link bawah sana.. hehehe~~ saya da tolong google! baik tak? ceeewah~

    p/s : jangan la amik yang sama dengan saya yee~

    No comments:

    tweet with me

     

    This cute little bloggie is Designed by Cik Tiqa Template by Ipietoon Sponsored by Emocutez