Aug 20, 2010

OMG! who the hell hack my facebook's account?!

*nak guna kata ganti diri "aku" untuk entry kali ni.. boleh ke tidak??

okay..semasa aku sedang enak menaip naip untuk meng update blog buruk aku ni, 
teretibe,aku mendapat 1 mesej!

te tett te tettt~ *actually bunyi mesej aku lain, sedap sikit bunyinye..hehe..

from naja : asal ko macam lain babe? :( risau aku dowh.

aku dengan terkezutnya berasa pelik.. aku ada menunjukkan tanda tanda nak bunuh diri ke??
lalu aku pon meng reply mesej BFF aku nih.

lain macam mana weh?

yela, ko cakap macam tu kat aku lepas tu ko offline.. aku ada buat salah ke? :(

aku lagi lah terkejut beruk! *beruk pon tak terkejut macam aku! aku cakap ape?? bila masa pulak aku online? aku cume on blog aku jek!
lalu aku pon reply kat naja.

aku cakap ape? aku dah lama tak online FB nih.. ape yang aku dah cakap??

lantas naja pon menelepon aku..
naja cakap ada orang borak dengan die kat FB guna account FB aku..
"hantu" tuh tanye naja benda benda pelik yang tak mungkin aku tanye!

ciss~~ badigol betol! *maaf yer..saya sangat geram!
sapa yang memandai mandai gatal tangan pergi meng online FB aku ni!
memandai mandai pulak tu borak dengan naja menggunakan nama aku!!
mana dia tahu password FB aku! aku bukannya buat password tarikh lahir aku pon!
ciss~!! aku memang bengang betol! 
bubu aku pon tak online kn FB aku tau tak!

atoi~~ terpaksa lah aku tukar password aku..


geram sampai nak gigit patah pensil!
.

No comments:

tweet with me

 

This cute little bloggie is Designed by Cik Tiqa Template by Ipietoon Sponsored by Emocutez