Sep 8, 2010

my 1st award bebeh!

hahaha~!
gedik gile bangge kan title entry kali ni??
nak buat macam mana, memang saya sangat teruja bangga terharu sampai kembang kempis hidung ni!
its my first time dapat award sejak lebih kurang setahun saya berblogging! ~kesian kan?? huhu ;P

saya jumpa ini dekat blog moy!

 

DAN...
ini kat blog lassie!


wah wah wah!!
dapat dua tuuuuhh~!!
suka suka suka!
by the way, tengs ye moy sebab ingat kat aku and sudi bagi award ni.. kehkehkeh~
thanks lassie.. tak sangka lassie bagi saya award! huhu..



TADAA~!!
ini awardnye~









okay, ada 2 benda yang kene buat lepas dapat award ni, iaitu jawab soalan dan tag 5 orang :)

1. 7 makanan/minuman kegemaran anda sewaktu bersahur/berbuka.
  • bihun sup
  • laksa
  • nasi ayam
  • kepak ayam madu yang dijual oleh sorang abang sebelah econsave depan rumah
  • nasi kerabu rm2 dekat gerai sentosa (murah dan sedap!)
  • jus tembikai yang segar
  • air cendol!
2. Tagging time! tag 5 orang je okay.
mesti ada orang pelik kenapa saya tak tag my BFF, 
bukan moy je ada masalah stalker, naja pon ada malah lagi dahsyat! 
sampai blog dia terpaksa di private kan! 
urrrgghh~! 
hate stalker!!

p/s : hoh? kamu rasa saya jakun dapat award? ahhh! pergi lah meninggal~
.

No comments:

tweet with me

 

This cute little bloggie is Designed by Cik Tiqa Template by Ipietoon Sponsored by Emocutez