Sep 18, 2010

tak mahu kecewa dalam bercinta?

jika tak mahu kecewa dalam percintaan,
cintai lah Allah lebih daripada kita cinta kan pasangan kita.
Nescaya jika kita ditinggalkan pasangan kita, kita masih ada Allah di sisi kita.

tips ni gua terfikir sendiri,
gua tak culik dari ayat sapa sapa..
kadang kadang bila kita frust, 
kita rasa macam nak bunuh diri pon ada kan?
tapi kalu kita cinta kan Allah lebih dari kita cinta kan kekasih kita,
kita mesti boleh tersenyum lagi sebab kita tahu Allah sentiasa ada dengan kita..
ini pendapat gua, ini apa yang gua dapat rasa.
semoga kita tak alpa lagi.. 
amin..


p/s : cara gua cakap ni macam frust je kan? hahaha~!
         tak lah! gua dengan sayang gua okay je..
         gua je yang tetiba buang tebiat terpikir pasal benda ni.. ;P
         but then, benda ni betol kan?
         well, play this video.. best lagu ni :)




.

No comments:

tweet with me

 

This cute little bloggie is Designed by Cik Tiqa Template by Ipietoon Sponsored by Emocutez