Jul 29, 2010

berita dari rumah

semalam saya tito rumah kat aisyah, so petang tadi baru balik rumah sendiri.
sampai je rumah, mama terus cerita . . .

mama : tiqa, ada student bunuh diri semalam.
saya : hah?! biar betol??! student masterskill ni? kat    sini ke??
mama :  kat flat bawah sana.
saya : kenapa die bunuh diri ??! dia terjun flat ke?
mama : putus cinta. tak, dia gantung diri. nasib baik kat flat bawah sana, kalau tidak memang tak duduk lah kat sini.
saya : putus cinta??! perempuan ke lelaki??
mama : perempuan lah. india.

bla bla bla.. ( lebih kurang macam ni lah perbualan kami )

ish.. takut gile lah.. emm.. nasib baik flat tu tak dekat sangat dengan rumah saya. kalau tak memang takut sangat lah!

**kediaman saya sekarang adalah hostel budak kolej masterskill.

**sebenarnya nak cari gambar orang gantung diri, tapi tak jadi! takut lah! >.<


No comments:

tweet with me

 

This cute little bloggie is Designed by Cik Tiqa Template by Ipietoon Sponsored by Emocutez