Jul 19, 2010

benda baru!

lihat lah empat item di atas! :D 
ini semua benda baru yang saya baru letak kt blog ini!!
  1. blog template baru.
  2. header baru.
  3. butang 'like' untuk facebook.
  4. kotak blockquote baru!
saya sangat teruja!!
penat tau buat semua nih.. okayh, mari saya cerita satu-satu ;)

suka tak blog template baru nih? comel pulak gambar burung nih.. rupanya susah jugak kalu nak tukar blog template nih.. selama ni cume pandai tukar background sahaje. mahu blog template macam ni? tekan kotak kat bawah ;)

TEKAN SINI ;)

okayh, header baru! header ni di reka sendiri tau.. mula-mula nk buat mcm kak liyana punye ikut tutorial kat blog kawan die, tapi tak jadi sebab tak ada photoshop.. jadi terpaksa lah buat cara tradisional.. itu lah hasilnya. but then still rasa puas!!

butang 'like' untuk facebook! wah wah~ teruja sangat.. da lama nak benda ni tapi tak tahu buat! nasib baek terjumpa blog kak liyana yang ada tutorial untuk buat butang comel lagi berfungsi ni.. mahu juga? tekan dalam kotak kat bawah! ;) oh ya, tekan la butang 'like' tu kalau suka tulisan saya ;P ta perlu risau, ia ta akan bukak window baru.. ia akan cume tanda 'like' sahaja. ;)

TUTORIAL KAK LIYANA ;D

 kotak blockquote baru! ni pon blaja dri blog kak liyana :P comel je kan.. hihihi.. kalau mahu ronda-ronda lah blog kak liyana tuh..

oh ya! akhir sekali! saya ada jelly comel nih! ini saya curi dari blog zaza.. jgn marah nenek, hihihi :) mahu juga? picit je jelly yg gerak-gerak kt belah kanan tuh!


oh ya, sebarang komen atau pertanyaan, tulis saje kat komen box berwajah baru saya tuh!
mana tau, kot kot blog saya ni da berat akibat daripada beberapa penambahan yang baru di buat nih :P beritahu lah ea.. :)

p/s: mintak maaf lah kalu ta berape seronok bace tulisan saya yang dulu-dulu akibat drpd warnanya yang terang....al maklumlah, dulu blog ni kaler hitam, jd penggunaan warna font yang terang-terang amat lah berleluasa! :P

ish.. apasal formal sangat tulisan aq kali nih ??

No comments:

tweet with me

 

This cute little bloggie is Designed by Cik Tiqa Template by Ipietoon Sponsored by Emocutez